بهترین چیدمان و دکوراسیون اتاق کودک در خانه های اجاره ای

زمانی که صاحب خانه هستید دکوراسیون و چیدمان اتاق کودک یک کار هیجان انگیز و بدون محدودیت است. اما زمانی که مستاجر هستید و تمام دیوار های خانه سفید هستند شاید فکر کنید نمی توانید ایده های خود را در آن اجرا کنید. تقریبا در تمام اجاره نامه ها اجازه رنگ کردن دیوار ها به مستاجر داده نشده و باید خانه را مثل روز اول تحویل صاحب خانه دهند
اما می شود با کمی خلاقیت و سلیقه اتاقی زیبا و دلنشین طراحی کرد. بدون آنکه توافق های اجاره نامه را زیر پا بگذارید

قدم اول
دیوار های سفید اتاق خود را عاشقانه در آغوش بگیرید.. نقش رنگ سفید را در دکوراسیون های زیبا دست کم نگیرید شما به راحتی می توانید از لوازم جانبی رنگی استفاده کنید . زمانی که زمینه اتاق شما سفید باشد به راحتی می توانید در انتخاب رنگ های دیگر جسورانه پیش بروید .

از سرویس چوب رنگی استفاده کنید
درست است که نمی توانید دیوار های اتاق را رنگ کنید اما به جای آن سرویس چوب اتاق کودکتان را رنگی انتخاب کنید. و یا حتی اگر از یک سرویس چوب قدیمی تر استفاده می کنید ، با لایه رنگ می توانید آنها را نو و زیبا و رنگی کنید. سعی کنید تمام سرویس چوب را یکرنگ کنید. مثلا سرویس چوب آبی لایت یا طوسی یا قهوه ای با بک گراند دیوار های سفید بسیار هم جذاب است.

مامو
یک دیوار اتاق را دکور بزنید
به راحتی می توانید با هزینه ای کم یکی از دیوار های اتاق خود را برجسته و زیبا کنید.
پوشش های دیواری متحرک در دکوراسیون بسیار پر طرفدار شده. دیوار های چوبی ، استیکر های دیواری با قابلیت جداسازی، استفاده از نوار های رنگی و یا گل ها و طرح های کاغذی و پارچه ای که خودتان در خانه درست کرده اید.

استفاده از کفپوش های زیبا و رنگارنگ
از کف اتاق قافل نشوید . استفاده از فرش ها و تشک چه های کودکانه نمای بسیار قشنگ و کودکانه به اتاق می دهد. می توانید از رنگ ها و ابعاد های متناسب با اتاق کودکتان استفاده کنید و زیبایی اتاق را دو چندان کنید

مامو
از قاب ها و وسایل تزئینی دیواری استفاده کنید
در هنگام خرید وسایل دکوری دیواری حتما به وزن آنها دقت کنید . وسایلی که وزن کمی دارند هم باعث افزایش ایمنی در اتاق کودک می شوند و هم برای نصب کردن آنها نیاز به میخ های بزرگ و سوراخ کردن وسیع دیوار ندارید.وسایلی را تهیه کنید که با یک میخ بسیار ریز بتوانید به دیوار اتاق نصب کنید.

مامو
پرده ای زیبا را فراموش نکنید.
درست است که نمی توانید دیوار های اتاق را رنگ کنید و یا حتی اجازه سوراخ کردن آنها را نداشته باشیداما می توانید با نصب کردن یک پرده بسیار زیبا یک ضلع از اتاق خود را به طرز شگفت انگیزی متمایز کنید.حتی می توانید وسایل دکوری سبکی را با سوزن به پرده اتاق وصل کنید. می بینید به چه راحتی می توانید بدون آسیب زدن به دیوار ها یک اتاق رویایی چیدمان کنید؟

لامپ و روشنایی
نور و روشنایی تاثیرات شگرفی در هر نوع چیدمان و دکوراسیون دارد. باید به جزئیات دقت کنید و لامپ های قدیمی را با لوستری کودکان جایگزین کنید. به همین راحتی می توانید یک وسیله دکوری کودکانه در سقف اتاق خود نیز داشته باشید.

اکنون به عقب بایسیتید و با دقت اتاق خود را نگاه کنید. می بینید دیوار های سفید بسیار هم زیبا هستند چرا که شما عاشقانه آنها را در آغوش گرفتید.